後文藝青年

Julius' OASIS

:: Officially Miss You ::

Published by Julius Han under on 下午5:01



TAMIA 的 I officially missing you

由 Janice & Sonia 這對甜美的雙胞胎唱起來只能用 "天籟" 形容...

雖然是雙胞胎, 感覺還是有微妙的差異

看了她們所有的片段之後, 我發覺我比較喜歡 Sonia >///<

Officially Miss You by Tamia

All I hear is raindrops
我只聽雨聲

Falling on the rooftop
那打落在屋頂上的聲音

Oh baby tell me why’d you have to go
就像 喔 baby,告訴我你為何要走?

Cause this pain I feel
因為這份苦痛

It wont go away
糾纏著我不走

And today I’m officially missing you
但今日起我決定開始想念你

I thought that from this heartache
I could escape
我本以為心痛之後就能解脫

But I fronted long enough to know
縈繞心頭許久才明瞭

There ain’t no way
自己掙脫不了

And today
但從今天開始

I’m officially missing you
我決定開始想念你

[Chorus]
Oh can’t nobody do it like you
恩 我了解沒有人能夠取代你

Said every little thing you do
你曾說過的話 任何一舉一動

Hey baby say it stays on my mind
And I, I’m officially
現在都將正式留在我心

[Verse Two]
All I do is lay around
有時我的舉動像不是自己

Two ears full tears
整日只能淚流滿面

From looking at your face on the wall
傻傻看著你在牆上的照片

Just a week ago you were my baby
就像一個星期前你還是我的寶貝

Now I don’t even know you at all
如今我們卻形同陌路

I don’t know you at all
你就像個陌生人

Well I wish that you would call me right now
真希望你現在就打電話來

So that I could get through to you somehow
至少能夠跟你聊聊近況

But I guess it’s safe to say baby safe to say
但我想說 這會是比較好的方式

That I’m officially missing you
我決定開始想念你

[Chorus]

[Bridge]

Well I thought I could just get over you baby
我還以為結束後能夠忘掉你

But I see that’s something I just can’t do
但事實證明我根本做不到

From the way you would hold me
從過去你抱我的方式

To the sweet things you told me
到那些你曾說過的甜蜜話語

I just can’t find a way
To let go of you
我就是放不下你對我的愛

[Chorus]

It official
算了 我決定了

You know that I’m missing you
你知道我現在正想著你

Yeah yes
嗯嗯 是的

All I hear is raindrops
雖然我只聽的見雨聲

And I’m officially missing you
但我正開始想著你



0 意見:

張貼留言